
Το 2011, η μέση τιμή της φιάλης που αγοράσθηκε στο Wine.com από την ιστοσελίδα ανήλθε σε 30,01 δολάρια, δηλαδή μια αύξηση $ 1,5 σε σύγκριση με πέρυσι. Τα κρασιά σε προσιτές τιμές ($ 15 έως $ 20) παραμένουν η πιο δημοφιλής κατηγορία ενώ, ο αριθμός των φιαλών πάνω από $ 50 αυξήθηκε κατά 70% αυτό το έτος. Τα φθηνά κρασιά (10 έως $ 20) πέρασαν από το 66% στο 44% των πωλήσεων.
Η ποικιλία Cabernet Sauvignon έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση, το Pinot noir έρχεται δεύτερο. Τα ερυθρά κρασιά είναι τα κυρίαρχα στην αγορά, αντιπροσωπεύουν το 80% των πωλήσεων έναντι 14% των λευκών. Η περιοχή που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η Napa Valley, αλλά και η περιοχή της Ουάσιγκτον ακολουθεί με δύο κρασιά στην πρώτη δεκάδα των πωλήσεων. Ένας οίνος από την Αργεντινή όμως είναι στην κορυφή των πωλήσεων αυτού του έτους: Πρόκειται για το Tilia 2009 Cabernet Sauvignon, διάσημο για την εξαιρετική σχέση αξίας ποιότητας (8,99 δολάρια). Μόνο πέντε γαλλικά κρασιά είναι στο Top 100.