Ένα αργεντίνικο κρασί στην κορυφή του Top 100 του Wine.com για το 2011

Το Wine.com, που είναι η πρώτη ιστοσελίδα σε online πωλήσεις κρασιού στις Ηνωμένες Πολιτείες, μόλις δημοσίευσε για πέμπτη συνεχή χρονιά, την ανάλυση των τάσεων της αγοράς, με βάση τις πωλήσεις που πέτυχε φέτος. Πολλές τάσεις αναδύονται:

Το 2011, η μέση τιμή της φιάλης που αγοράσθηκε στο Wine.com από την ιστοσελίδα ανήλθε σε 30,01 δολάρια, δηλαδή μια αύξηση $ 1,5 σε σύγκριση με πέρυσι. Τα κρασιά σε προσιτές τιμές ($ 15 έως $ 20) παραμένουν η πιο δημοφιλής κατηγορία ενώ, ο αριθμός των φιαλών πάνω από $ 50 αυξήθηκε κατά 70% αυτό το έτος. Τα φθηνά κρασιά (10 έως $ 20) πέρασαν από το 66% στο 44% των πωλήσεων.

Η ποικιλία Cabernet Sauvignon έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση, το Pinot noir έρχεται δεύτερο. Τα ερυθρά κρασιά είναι τα κυρίαρχα στην αγορά, αντιπροσωπεύουν το 80% των πωλήσεων έναντι 14% των λευκών. Η περιοχή που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η Napa Valley, αλλά και η περιοχή της Ουάσιγκτον ακολουθεί με δύο κρασιά στην πρώτη δεκάδα των πωλήσεων. Ένας οίνος από την Αργεντινή όμως είναι στην κορυφή των πωλήσεων αυτού του έτους: Πρόκειται για το Tilia 2009 Cabernet Sauvignon, διάσημο για την εξαιρετική σχέση αξίας ποιότητας (8,99 δολάρια). Μόνο πέντε γαλλικά κρασιά είναι στο Top 100.











#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!