Ο Σιδηροδρομικός σταθμός της Λαμίας κατά το έτος 1906.
Το 1900 ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής ενός μεγάλου δικτύου «διεθνούς» σιδηροδρομικής γραμμής, με διαδρομή Πειραιά- Θήβα- Λειβαδιά- Λιανοκλάδι- Λάρισα- Παπαπούλι (τα τότε ελληνοτουρκικά σύνορα). Μήκος διαδρομής περίπου 400 χιλιόμετρα. Εκτός από το βασικό δίκτυο κατασκευάστηκαν και δύο διακλαδώσεις: Σχηματάρι- Χαλκίδα και Λιανοκλάδι-Λαμία- Στυλίδα με μήκος 22 χιλιόμετρα η κάθε μία. Οι εργασίες κατασκευής ολοκληρώθηκαν το 1909.
Το 1900 ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευής ενός μεγάλου δικτύου «διεθνούς» σιδηροδρομικής γραμμής, με διαδρομή Πειραιά- Θήβα- Λειβαδιά- Λιανοκλάδι- Λάρισα- Παπαπούλι (τα τότε ελληνοτουρκικά σύνορα). Μήκος διαδρομής περίπου 400 χιλιόμετρα. Εκτός από το βασικό δίκτυο κατασκευάστηκαν και δύο διακλαδώσεις: Σχηματάρι- Χαλκίδα και Λιανοκλάδι-Λαμία- Στυλίδα με μήκος 22 χιλιόμετρα η κάθε μία. Οι εργασίες κατασκευής ολοκληρώθηκαν το 1909.
Πηγή φωτό: Ελληνικό Λογοτεχνικό και Ιστορικό Αρχείο (Ε.Λ.Ι.Α.).
Μπορείτε να στέλνεται τις δικές σας εικόνες και μνήμες, κοινωνικές ή ακόμη και οικογενειακές στιγμές της ζωής στη Φθιώτιδα, γιατί κάθε στιγμή είναι μοναδική.
Κι όπως λένε, «Μια φωτογραφία, χίλιες λέξεις».
Δημήτρης Β. Καρέλης