Ο ΔΕΔΔΗΕ αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του προς τους πελάτες με την ψηφιοποίηση του Δικτύου του

 

Ταχύτερη αποκατάσταση των βλαβών και βελτιστοποίηση της ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτησης είναι τα σημαντικά οφέλη για τους πελάτες από την ψηφιοποίηση του δικτύου Μέσης Τάσης που ολοκλήρωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, αποκτώντας με τον τρόπο αυτό καλύτερη εποπτεία του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Ο ΔΕΔΔΗΕ, προσηλωμένος στο στόχο του πελατοκεντρικού χαρακτήρα λειτουργίας του και της ψηφιοποίησης όλων των λειτουργιών του, ενισχύει τις Τεχνικές του Υπηρεσίες με το GIS, ένα σημαντικό και απαραίτητο εργαλείο, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα για λεπτομερή καταγραφή και παρακολούθηση του Δικτύου, που πλέον γίνεται ψηφιακά σε οθόνες, σε αντίθεση με το παρελθόν που γινόταν μέσω χαρτών.

Με την ψηφιοποίηση του Δικτύου, η εξυπηρέτηση των πελατών αναβαθμίζεται καθώς γίνεται αμεσότερη, ταχύτερη και πιο στοχευμένη. Ειδικά για τις περιπτώσεις βλαβών, προγραμματισμένων διακοπών ή κρίσεων λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, ο χρόνος αποκατάστασης επιταχύνεται, καθώς πλέον εντοπίζονται αμεσότερα όλα τα απαιτούμενα, απαραίτητα στοιχεία του Δικτύου. Παράλληλα με το GIS παρέχεται αμεσότερη πληροφόρηση για ζητήματα που αφορούν στις υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ  (όπως νέα αιτήματα ΑΠΕ, σταθμούς φόρτισης, εκτέλεση έργων πλησίον του Δικτύου κα.).

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn more
Ok, Go it!